اسد 03, 1396 14:04 Asia/Kabul
  •  با فشار فلسطینیان ، اسرائیل نصب دوربین در مسجد الاقصی را متوقف کرد

پس از برچیدن گیت های الکترونیکی در ورودی های مسجد الاقصی ، رژیم صهیونیستی مجبور شد نصب دوربین پیشرفته را نیز متوقف کند .

به گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، همچنین پلهای معلق که ویژه تردد صهیونیستها به مسجد الاقصی بود ، برداشته شد.

در حمله امروز صبح رژیم صهیونیستی به فلسطینی های نمازگزار در مقابل دروازه الاسباط   در ورودی شرقی بیت المقدس دهها تن زخمی شدند . نظامیان صهیونیست امروز سه شنبه همچنین با یورش به شهرک کوبر در شمال غرب رام الله ، مادر یکی از شهدای فلسطینی روز جمعه گذشته را که "روز خشم " نام گرفته بود، بازداشت کردند. "ابستام العبد" مادر جوان فلسطینی ‌"عمر العبد" است که در عملیات شهادت طلبانه در شهرک صهیونیستی "حلمیش"  دست کم سه صهیونیست را به هلاکت رساند.

برداشتن گیتهای الکترونیکی در ورودها ، دوربین های هوشمند و پل های معلق، عقب نشینی رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان ساکن قدس و مدافعان مسجد الاقصی است که به سختی با سیاست تقسیم مکانی و زمانی قدس و صهیونیست سازی آن مخالفت کردند.

نظامیان صهیونیست جمعه 23 سرطان با شلیک به نمازگزاران در مسجد الاقصی، سه جوان فلسطینی را به شهادت رساندند و به مدت سه روز درهای مسجد الاقصی را به روی نمازگزاران بستند.هلال احمر فلسطین نیز دیروز دوشنبه اعلام کرد : از آغاز درگیری های اخیر در مسجدالاقصی پنج فلسطینی شهید و بیش از یک هزار فلسطینی زخمی شدند.

 

کلیدواژه