مقاومت و انتفاضه ، تنها راه بازپس‌گیری فلسطین و قدس
(last modified Fri, 15 Dec 2017 08:44:52 GMT )
قوس 24, 1396 13:14 Asia/Kabul
  • مقاومت و انتفاضه ، تنها راه بازپس‌گیری فلسطین و قدس

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد، تنها راه بازپس‌گیری فلسطین و قدس، مقاومت و انتفاضه است .

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز پنج شنبه گفت: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشان داد که هیچ گاه در موضوع فلسطین ، صادق نبوده است و آنها در واقع هیچ آینده‌ای برای فلسطین قائل نیستند. شیخ نعیم قاسم تصریح کرد، حل‌وفصل مسأله فلسطین از نظر آمریکا به‌معنای آن است که هرچه رژیم صهیونیستی می‌خواهد به آن برسد و فلسطینی‌ها برای عقب‌نشینی از مواضع‌شان تحت فشار قرار گیرند.

عضو ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد، قدس هیچگاه پایتخت رژیم صهیونیستی نخواهد شد، زیرا قدس پایتخت فلسطین بوده و خواهد بود و در روزهای آتی مشخص خواهد شد که قدس به صاحبان آن باز خواهد گشت. 

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد، اجماع جهانی در مخالفت با اقدام ترامپ صرفنظر از اهداف معترضان، نشانه حقانیت فلسطینی ها است، زیرا همه آنها بر یک مساله اجماع دارند و آن نادرست بودن اقدام ترامپ است. 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: پیروزی مقاومت در برابر تروریست‌های صهیونیست و تکفیری موجب تغییر معادله در منطقه خواهد شد و طی روزهای آینده ثابت خواهد شد که اراده ملت‌ها قویتر از قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 

کلیدواژه