نماینده لبنان: برگزاری کنفرانس تهران، نشانه شکست آمریکا و تروریستها است
(last modified Tue, 16 Jan 2018 10:48:07 GMT )
جدی 26, 1396 15:18 Asia/Kabul
  • نماینده لبنان: برگزاری کنفرانس تهران، نشانه شکست آمریکا و تروریستها است

نماینده پارلمان لبنان برگزاری نشست مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران را نشانه ای از شکست تلاش تروریستها و حامیانشان برای ضربه زدن به ایران دانست.

«قاسم هاشم» نماینده پارلمان لبنان و عضو هیات لبنانی شرکت کننده در سیزدهمین نشست مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران به ایرنا گفت: این نشست باهدف برقراری روابط و گفت و گوی کشورهای اسلامی برای تصمیم گیری و حمایت از قدس و ملت فلسطین بوده که در مقابله با هجمه سنگین آمریکای یی - غربی - صهیونیستی به قدس و به طور کل اسلام است.

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به تلاش دشمنان به ویژه آمریکا برای مخدوش کردن دین اسلام  از جمله ربط دادن تروریسم به دین مبین تصریح کرد: اولویت مجلس لبنان مبارزه با تروریسم صهیونیستی و تروریسم تکفیری است و این کشور می تواند تجارب خود را در این زمینه در اختیار بقیه قرار دهد.

«قاسم هاشم» درباره پیشنهاد «نبیه بری» رییس مجلس لبنان به کشورهای عربی و اسلامی برای فراخواندن سفیران خود از واشنگتن به عنوان اهرم فشار بر این کشور گفت: مجلس لبنان از این پیشنهاد  حمایت می کند و بر آن تاکید دارد. 

سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صبح امروز(سه شنبه) در تهران آغاز به کار کرد و فردا چهارشنبه نیز ادامه دارد.

کلیدواژه