ثور 26, 1397 16:13 Asia/Kabul
  •  ستاد کل نیروهای مسلح ایران: فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تقبیح سکوت مجامع بین‌المللی در به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین به دست صهیونیست ها تاکید کرد: شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز چهارشنبه در بیانیه ای، اعلام کرد: اقدام جنایتکارانه صهیونیست ها در کشتار فلسطینیان به همگرایی و وحدت ملت‌های مسلمان و حق‌طلب کمک خواهد کرد و در آینده‌ای نه چندان دور، طومار رژیم اشغالگر قدس را برای همیشه درهم خواهد پیچید.

ستاد کل نیروهای مسلح ایران، همچنین با محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، تصریح کرد: این تصمیم فتنه‌انگیزانه آمریکا، بار دیگر ماهیت این دولت جنایت کار در ایجاد آشوب و ناامنی در منطقه را پیش چشم جهانیان آشکار کرد.

این بیانیه می افزاید: اقدام گستاخانه رئیس جمهوری آمریکا، نه تنها باعث استحکام پایه‌های سُست و بی‌ریشه رژیم صهیونیستی نخواهد شد، بلکه خون‌های پاک شهیدان و مجاهدان فلسطینی به ویژه کودکان و زنان و سالخوردگان بی‌گناه، نویدبخش توسعه و رشد انتفاضه ملت فلسطین علیه این اقدام تجاوزکارانه خواهد بود.

دوشنبه گذشته (24 ثور) همزمان با انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی و در سایه بی‌کفایتی سازمان ملل، نظامیان صهیونیست بیش از 60 فلسطینی از جمله هشت کودک را به ضرب گلوله شهید و حدود سه هزار نفر را زخمی کردند.

 

کلیدواژه