عقرب 20, 1397 18:15 Asia/Kabul
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در الخلیل

براثر حمله نظامیان صهیونیست به مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد "یاسر عرفات" رئیس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین در مدرسه "طارق بن زیاد" در شهر الخلیل، ده‌ها دانش آموز و یک معلم فلسطینی زخمی شده‌اند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری فلسطین الیوم؛ «علی ارفاعیه» مدیر دبیرستان "طارق بن زیاد" تصریح کرد: نظامیان صهیونیست روز یکشنبه با حمله به مدرسه، مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد "یاسر عرفات" را بر هم زده و با شلیک بمب‌های صوتی و گاز اشک‌آور به سمت دانش‌آموزان، ده‌ها نفر از آن‌ها را زخمی و دچار خفگی کرده‌اند.

مدرسه "طارق بن زیاد" واقع در منطقه جنوبی شهر الخلیل، تحت کنترل امنیتی رژیم صهیونیستی قرار دارد و پیش از این نیز مورد تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

همچنین، نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به محله "البالوع" در شهر البیره و چند شهر دیگرِ کرانه باختری رود اردن با جوانان فلسطینی درگیر شدند و شماری از آن‌ها را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست با حمله به دانش آموزان فلسطینی در جنوب "بیت لحم" نیز، آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در همین حال؛ خبرگزاری فلسطینی "وفا" گزارش داد: نظامیان صهیونیست 4 فلسطینی از جمله یک نوجوان 16 ساله اهل استان "بیت لحم" را بازداشت و زندانی کردند.

کلیدواژه