لیبرمن: هیچ کس نمی تواند با توسل به زور حماس را نابود کند
(last modified Mon, 19 Nov 2018 05:25:53 GMT )
عقرب 28, 1397 09:55 Asia/Kabul
  • لیبرمن: هیچ کس نمی تواند با توسل به زور حماس را نابود کند

وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی گفت، با توسل به قدرت نظامی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در باریکه غزه نابود نخواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «آویگدور لیبرمن»Avigdor Lieberman  وزیر جنگ مستعفی اسرائیل روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد، اسرائیل چون با توسل به جنگ نمی توانست حماس را سرنگون کند، به دنبال شیوه های دیگری برای حذف حماس بود. 
لیبرمن با بیان اینکه سیاست هایش ضد غزه انتقاد دیگر مقامات اسرائیلی را به همراه داشته است، گفت، اسرائیل سعی داشت ابتدا با کاهش شدت محاصره باریکه غزه و سپس از طریق گفت و گوی مستقیم با ساکنان غزه، حماس را از این معادله حذف کند.
«اویگدور لیبرمن» چهارشنبه گذشته (14 نوامبر) پس از این که اسرائیل درپی حملات موشکی گروه‌های مقاومت به پذیرش آتش‌بس وادار شد، اعلام کرد این آتش‌بس به معنای تسلیم شدن است و از سمت خود به‌عنوان وزیر جنگ اسرائیل کناره‌گیری کرد. 
نیروهای مقاومت فلسطین در روزهای  گذشته و در واکنش به حملات صهیونیست‌ها به باریکه غزه، حدود 500 فروند موشک و راکت از این منطقه به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند. 
به نوشته روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم"،عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین، به 317 واحد مسکونی، 81 خودروی شهرک نشینان صهیونیست، چهار مزرعه و چند  تاسیسات زیرساختی خسارت وارد کرده است.

کلیدواژه