دلو 14, 1397 18:43 Asia/Kabul
  • اذعان سایت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به برتری توان نظامی ایران

یک سایت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با اشاره به رونمایی از موشک جدید ایران اذعان کرد: ایران از لحاظ نظامی بر تل آویو و آمریکا برتری یافته است.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری مهر به نقل از النشره، سایت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موسوم به «دبکا» با اشاره به رونمایی از موشک جدید ایران با نام «هویزه» تاکید کرد: این اقدام پاسخی عملی از سوی ایران در برابر آزمایش موشکی آمریکا و اسرائیل طی ماه های گذشته است.

امیر سرتیپ "امیر حاتمی" وزیر دفاع ایران چند روز قبل از موشک منحصر به فرد «هویزه» ساخت متخصصین داخلی رونمایی کرد.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در واکنش به گفت‌وگوی ویژه اخیر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان با شبکه المیادین نوشت: اسرائیلی‌ها از سیاست ابهام سازنده «سید حسن نصرالله» می‌ترسند.

هاآرتص در گزارش خود آورده است: نصرالله ترجیح می‌دهد که درباره حفر تونل و تعداد آنها و همچنین تعداد موشک‌های دقیقی که حزب‌الله در اختیار دارد نوعی ابهام سازنده را در پیش بگیرد و با این سیاست  بدون انجام عملیات نظامی، اسرائیلی‌ها را بترساند.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگوی اخیر خود با المیادین درباره عملیات کشف تونل اسرائیل گفته بود: ما ملزم نیستیم که بگوییم، حزب‌الله تونل حفر کرده است. ما همیشه تمایل داریم که "ابهام سازنده" را در پیش بگیریم.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بارها از توانمندیهای برجسته سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان ابراز نگرانی کرده اند.

کلیدواژه