استکبار و متحدانش قصد خوار کردن ما و غارت ثروتهایمان را دارند
(last modified Mon, 03 Oct 2016 05:45:04 GMT )
میزان 12, 1395 10:15 Asia/Kabul
  • استکبار و متحدانش قصد خوار کردن ما و غارت ثروتهایمان را دارند

رهبر انصار الله یمن اعلام کرد: استکبار و در راس آن آمریکا و عربستان به مناطق شرقی یمن چشم دوخته و قصد غارت ثروتهایمان را دارند.

" سید عبدالملک بدرالدین" دبیر کل جنبش انصار الله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز هجرت نبوی، با تبریک این روز به امت اسلامی، زنده کردن دوباره این روز مهم و شعائر اسلامی را مهم دانست.

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم،سید عبدالملک بدرالدین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استکبار و متحدانش امروز تلاش دارند ما را به بردگی و خواری کشانده و ثروت هایمان را غارت کنند.

وی با تمجید از ایستادگی مردم یمن در مقابل متجاوزان گفت: مردم یمن باید در مقابل نظام سعودی و آمریکا صبر و بردباری داشته باشند و وحدت خود را حفظ کنند تا با تحمل این سختی ها آینده ای روشن را برای خود رقم بزنند.

رهبر انصارالله یمن همچنین خطاب به کسانی که در جنوب یمن در صف متجاوزان سعودی ایستاده اند گفت: شما امروز به صورت مستقیم تحت امر اماراتی ها قرار دارید و آنها هستند که برایتان تصمیم می گیرند.

الحوثی خطاب به برخی افراد در حضرموت و شبوه نیز افزود: شما امروز قراردادهایی را با اشغالگران امضا می کنید که به مثابه فروش سرزمین و ثروت های میهن به بهایی ناچیز است.

عبدالملک الحوثی اظهار داشت: عبد ربه منصور هادی و کوچکترین عضو افراد وابسته به وی امروز تنها مامور و جیره خوار سعودی ها هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما مردانی را مشاهده می کنیم که هزاران بمب و موشک و کشنده ترین انواع سلاح بر سر آنها می بارد اما خاک خود را رها نمی کنند و به شهادت نائل می شوند.

رهبر انصارالله یمن خطاب به شورای عالی سیاسی یمن هم گفت: شما مسئولیت بزرگی برعهده دارید و باید در سطح مطالباتی که از شما مورد انتظار است ظاهر شوید.