سنبله 11, 1400 10:51 Asia/Kabul
  • تشکر رونالدو از علی دایی با لقب «شهریار»
    تشکر رونالدو از علی دایی با لقب «شهریار»

کریستیانو رونالدو که با گلزنی برابر ایرلند در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی پس از سال‌ها رکورد بیشترین گل زده در سطح ملی را از آن خود کرد، با انتشار پستی از علی دایی تقدیر و او را " شهریار " خطاب کرد.

به گزارش رادیو دری ،تیم ملی پرتغال چهارشنبه شب با دبل "کریستیانو رونالدو" در دقایق پایانی موفق به کسب برتری ارزشمند ۱-۲ مقابل ایرلند شد و این ستاره پرتغالی نیز به تنهایی عنوان بهترین گل زن تاریخ در رده ملی را از آن خود کرد. 

کریس رونالدو پس از این رکورد شکنی پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و در قسمتی از پست جدید اینستاگرامش از علی دایی تشکر کرد و نوشت:علی دایی کارش فراتر از حد استاندارد بوده و من بعضی اوقات فکر میکردم که هیچوقت به رکوردش نمیرسم

رونالدو نوشت، خیلی خوشحالم که تونستم این رکورد رو بزنم و به “شهریار” (علی دایی) تبریک میگم بخاطر نگه داشتن این رکورد برای این مدت طولانی و از اینکه همیشه بعد از نزدیک شدن به تعداد گل هاش برای من احترام قائل بود متشکرم.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو  بازیکن فوتبال پرتغالی است و کاپیتان تیم ملی پرتغال است. او بیشتر به‌عنوان بهترین بازیکن جهان را در نظر گرفته می‌شود و به‌عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار نیز شناخته می‌شود. رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا دریافت کرده‌است.

کلیدواژه