ثور 11, 1402 07:52 Asia/Kabul
  • پایان کار کاروان ایران در رقابت های دوومیدانی نوجوانان آسیا با کسب هفت مدال
    پایان کار کاروان ایران در رقابت های دوومیدانی نوجوانان آسیا با کسب هفت مدال

کاروان اعزامی ایران به پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی نوجوانان قهرمانی آسیا، روز یکشنبه با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

به گزارش رادیو دری، در جریان برگزاری چهارمین روز از پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی نوجوانان قهرمانی آسیا و در رقابت ماده 800متر روزیکشنبه مانی مختاری عضو تیم دو و میدانی نوجوانان ایران موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه دوم این ماده مدال نقره را از آن خود کند.

بر همین اساس مانی مختاری موفق شد با ثبت حد نصاب 2:55.68دقیقه در جایگاه دوم قرار گیرد و طی یک رقابت حساس و نزدیک مدال نقره این رقابت‌ها را که هفتمین مدال تیم اعزامی ایران به این رقابت‌ها نیز بود را به دست آورد.

پنجمین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا طی روزهای 7 الی10اردیبهشت/ثور (27 الی 30آوریل) به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شد و پیش از این مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش و یوسف آذریان در ماده دو هزار متر به طلا رسیدند.

همچنین زهرا معماری و معصومه یوسفی در پیکارهای دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در ماده پرتاب چکش به ترتیب مدال نقره و برنز گرفتند.

ارسلان حمیدی هم در ماده 1500 متر پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به کسب مدال برنز شد.

سینا افشین فر نیز موفق شد تا مدال نقره ماده دهگانه پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

۱۳ مدال تیم دوومیدانی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

کلیدواژه