تاکید رهبر معظم انقلاب بر ایستادگی ملت ایران در مقابل امریکا
(last modified 1398-11-26T14:53:24+00:00 )
دلو 26, 1398 19:23 Asia/Kabul
  • تاکید رهبر معظم انقلاب بر ایستادگی ملت ایران در مقابل امریکا
    تاکید رهبر معظم انقلاب بر ایستادگی ملت ایران در مقابل امریکا

در خجسته سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله جمعی از  مداحان و شاعران اهل‌بیت علیهم السلام با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند .

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار، مهمترین و اصلی ترین وظیفه جامعه مداحان را فرهنگ‌سازی و تعمیق معارف دینی در جامعه از جمله در میان جوانان برشمردند و خاطر نشان کردند: امروز یکی از نیازهای اساسی کشور مجهز شدن جوانان به سلاح های جنگ نرم است که عبارتند از ارتقاء و تعمیق قدرت روحی، فکری و معنوی جوانان و شناخت صحیح از معارف فاطمی و معارف اهل بیت علیهم‌السلام.
رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به برنامه ریزی اندیشکده ها و تبلیغات گسترده رسانه های غربی برای قانع کردن ملت ایران به‌منظور کوتاه آمدن در مقابل آمریکا تأکید کردند: ملت ایران به لطف خدا تاکنون ایستاده است و از این پس هم خواهد ایستاد اما این ایستادگی نیازمند تزریق مستمر نیروی معنوی به جامعه است.
نگاهی به صف‌بندی دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون نشان می دهد رمز پویایی و ماندگاری انقلاب ملت ایران ،نهراسیدن از دشمنان است.
مردم ایران با  ایستادگی در مقابل  نظام سلطه به  پیروزی های بزرگی دست یافتند و نشان دادند که هیچ قدرتی نمی تواند آسیبی به ملت ایران بزند. امروز هم همان ایستادگی  در مقابل جبهه دشمن از شاخص های  مهم نظام جمهوری اسلامی است.
این شاخص ها نتیجه  صبر و مقاومت و  پایبندی به ارزش های دینی و فرهنگ اصیل اسلامی  بوده است. تجربه همه این سال ها نشان می دهد که اعتقادات و باور های دینی در شرایط دشوار همواره موجب اعتماد به نفس  مردم دیندار  و مومن ایران در مقابل سختی ها شده است.
از اینرو این شاخص ها در پیروزی های ملت ایران درمقابل قدرت ها ی سلطه گر واستکبارجهانی  نقش انکار ناپذیری دارد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در همین خصوص با اشاره به حضور ملت مقاوم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین تشییع سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کردند: تاب‌آوری ملت ایران در برابر فشارهای غول وحشی آمریکا، ناظران جهانی را به حیرت واداشته است.
 در واقع انگیزه  ملت ایران در مقابله با نظام سلطه مبتنی بر اندیشه  های انقلابی و آموزه های  دینی است. این شاخص ها تضمین کننده پیروزی درمقابل قدرت ها ی سلطه گر واستکبارجهانی است.
آنگونه که رهبر معظم انقلاب  ، خاطر نشان کردند؛ ملت ایران در همه قضایایی که نیازمند حضور پرشور و حماسی بوده، در میدان حاضر بوده اند.
ملت ایران در چهار دهه حیات نظام جمهوری اسلامی با پایبندی و ایستادگی در مقابل  نظام سلطه و با بصیرتی انقلابی   نشان داد تا زمانیکه این روحیه و این شاخص ها وجود دارد؛ هیچ قدرتی نمی تواند آسیبی به ملت ایران بزند.
امریکا ، در چهل و یکسال گذشته رویارویی با انقلاب اسلامی را در اولویت سیاست خود نگهداشته است  تا نظام جمهوری اسلامی را به تصور خود سرنگون کند .امریکا در این زمینه ، اقدام به طراحی و  اجرای توطئه های فراوان کرد ؛اما هیچگاه موفق نشد حرکت های انقلابی و جریان عظیم بیداری اسلامی را متوقف کند.
برغم همه توطئه ها ؛ سیر تحولات منطقه در مدار  مقاومت های مردمی قرار گرفته  و این حرکت بزرگ سبب تغییرات استراتژیک در معادلات منطقه شده است . آثار این تغییر را امروز می توان در شکست های پی در پی امریکا واسراییل در مقابل جبهه مقاومت اسلامی در منطقه  دید.
آنگونه که رهبر معظم انقلاب  ،پیش از این نیز  خاطر نشان کردند ، بر اساس سنت الهی، در شکست دشمن هیچ تردیدی وجود ندارد.

کلیدواژه