انتخابات تامین کننده امنیت ، اقتدار و عزت ملت ایران است
(last modified Tue, 16 May 2017 08:09:28 GMT )
ثور 26, 1396 12:39 Asia/Kabul

خانوم عفت شریعتی نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی ایران گفت : حضور مردم در عرصه های انتخابات سرنوشت ساز بوده و بیانگر مردم سالاری دینی در مکتب اسلام ، قرآن و عترت است .

این آگاه سیاسی در گفت و گو با خبرنگار رادیودری افزود : طبق رهنمودهای قرآن سرنوشت مردم باید به دست خودشان رقم زده شود و این مردم سالاری دینی را می رساند .

وی افزود : ما در این 38 سال به دفعات مکرر تجربه کرده ایم که حضور مردم در عرصه های انتخابات سرنوشت ساز بوده و بیانگر همان مردم سالاری دینی در مکتب اسلام ، قرآن و عترت است .

حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که هر زمان دشمنان از شما تعریف کردند آگاه باشد که شما از مسیر خارج شده اید .

وی ادامه داد ، نظام سلطه آمریکا ، رژیم صهیونیستی و دست نشاندگان آنها در منطقه ،قدرت و عظمت و اقتدار ایران را برنمی تابند بنابراین طبیعی است که بدگویی کرده و به دنبال تخریب وجه نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

شریعتی تصریح کرد،این عزت ملت ایران را می رساند که ما برده و بنده غرب نیستیم که هرآنچه آن ها بگویند ما اطلاعت کنیم.

امروز انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تامین کننده امنیت در تمام ابعاد است .

این آگاه سیاسی گفت، ما انتظار نداریم که خود فروختگان بین المللی و اربابان سلطه و فتنه ما را تایید کنند ، مسیر ما صراط مستقیم است و مردم خودشان تعیین کننده هستند و انتخابات ایران این دوره هم به کوری چشم معاندان،روشنایی چشم ملت ایران خواهد بود .

وی خاطرنشان کرد ، رای مردم امانت بزرگی است و این رای باید به سلامت حفظ شود و مردم مطمئن باشند که از آراءشان صیانت و حفاظت می شود و طبعا این امانت داری الگویی خواهد بود برای همه ملت های اسلامی و ما معتقدیم که این امانت داری در انتخابات از مهمترین مسائلی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به آن پایبند است و به آن اعتقاد دارد و در این امانتداری کوشش خودش را خواهد داشت .