اسرائیل در پی کشتار بیشتر فلسطینیان
(last modified 1396-10-09T09:27:12+00:00 )
جدی 09, 1396 13:57 Asia/Kabul
  • اسرائیل در پی کشتار بیشتر فلسطینیان

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از بیم گسترش اعتراضات فلسطینییان ، اعدام شهروندان فلسطینی را خواستار شد .

«اویگدور لیبرمن»، Avigdor Lieberman  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود ، بر ضرورت تصویب قانون اعدام فلسطینیان تاکید کرد و با اشاره به وجود قانونی شبیه در آمریکا  گفت : بهتر است که اسرائیل نیز در این زمینه از آمریکا دنباله‌ روی کند.

رهبران احزاب ائتلاف شش گانه رژیم صهیونیستی چند روز پیش   با طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن در جلسه عمومی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، اعدام معترضان فلسطینی اجرایی می شود. بر اساس این طرح صهیونیست ها ، در صورت شرکت شهروندان فلسطینی ساکن کرانه باختری رود اردن در  اعتراضات ضد صهیونیستی  ، وزیر امنیت اسرائیل می تواند با توجه به اختیارات دادگاه نظامی ،  مجازات اعدام را بر آنان اعمال کند . این اقدام رژیم صهیونیستی از بیم تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی و آمریکایی جوانان فلسطینی صورت می گیرد. پس از تصمیم «دونالد ترامپ» ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی  ، مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن و باریکه غزه به صحنه اعتراض فلسطینیان و درگیری صهیونیست ها با مردم فلسطین تبدیل شده است . موج جدید اعتراضات فلسطینیان تحت عنوان انتفاضه سوم به شدت رژیم صهیونیستی و آمریکا را نگران کرده است . در چنین شرایطی رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و  استفاده از تجارب آمریکا که سابقه زیادی در سرکوب ملتها و برخورد نژاد پرستانه با مردم خود را  دارد  مشغول تدوین نقشه راهی برای سرکوب بیشتر فلسطینی ها است . تحرکات اسرائیل برای تصویب قوانینی برای کشتن بیشتر فلسطینی ها در چارچوب  توطئه های مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین است. رفتارهای جنون آمیز رژیم صهیونیستی  مصداق بارز جنایت علیه بشریت و نسل کشی بوده و شدت جنایات اسرائیل در سالهای اخیر قلوب مردم جهان را جریحه دار کرده است.

در این زمینه "کن اوکیف " ، فعال ضد جنگ آمریکایی تاکید کرد، جنایات رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان نتیجه تفکر نژادپرستانه صهیونیستی است.

  "کن اوکیف "  درباره جنایات رژیم اسرائیل گفت، فلسطین در کانون همه بی عدالتی ها قرار دارد. این فعال ضد جنگ آمریکایی افزود، فلسطینی ها همچنان تحت ستم رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آنها قرار دارند . 

  تداوم اقدامات سرکوبگرانه و خشونت بار رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین  بیش از پیش جهانیان را متوجه ماهیت ضد بشری این رژیم کرده است. آمارها و گزارشهای جدید منتشره در خصوص سرکوبگری‌های رژیم صهیونیستی ضد فلسطینیان بیانگر وقوع فجایع هولناکی است  که این رژیم در جریان دور جدید خشونتهایش علیه فلسطینی ها در روزهای اخیر مرتکب شده است. فلسطینی‌ها همچنان در معرض جنایات اسرائیل قرار دارند و رژیم صهیونیستی در دور جدید خشونتهایش علیه فلسطینی ها که به منزله سیاست همیشگی آن علیه فلسطینی ها محسوب می شود درصدد کشتار بیشتر فلسطینی ها به شیوه های جنایتکارانه ای نظیر اعدام فلسطینی های معترض به اشغالگری های این رژیم  است . در چارچوب این شیوه جنایتکارانه ، رژیم صهیونیستی در جریان سرکوبگری هایش در مناطق مختلف فلسطینی فعالان فلسطینی را هدف تهدیدات و اقدامات خشونت بار خود قرار داده است . تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها  نوعی جنایت جنگی و نقض اعلامیه جهانی حقوق بشر و نیز  ماده 27 کنوانسیون ژنو به شمار می رود که اشغالگران را موظف به حفظ جان و مال مردم مناطق اشغالی کرده است .  فضا سازی های رژیم صهیونیستی برای تشدید جنایاتش اقدام فوری و قاطع مجامع بین المللی را جهت  بازداشتن اسرائیل از تداوم کشتار فلسطینی ها را  ضروری تر کرده است .  

 

کلیدواژه