دلو 21, 1397 16:24 Asia/Kabul

مردم ایران در روز 22 بهمن با حضور در جشن چهل سالگی به دشمنان نشان خواهند داد، آزادی و استقلالشان هیچگاه تحت لوای سلطه‌گران قرار نخواهند گرفت و به‌رغم مشکلات و فشارهای اقتصادی باز پایبند به نظام جمهوری اسلامی هستند.

 حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن پیام روشنی برای دشمنان و مایه یاس و ناامیدی آنهاست. این روز نقطه اوج وحدت، بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است که به‌ویژه امسال با توجه به تحریم‌ها و فعالیت دشمنان برای جداکردن مردم از نظام اسلامی از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

سردمداران غربی با راه‌اندازی تبلیغات مسموم سعی در دلسردی مردم از نظام دارند اما هر بار پس از تماشای صحنه‌های حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن از اجرای نقشه‌ها و دسیسه‌های شوم خود مایوس می‌شوند.

ملت ایران آماده خلق حماسه در چهل‌سالگی انقلاب

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از قبل شرکت خواهد، اگرچه فجر امسال جای امام راحل و شهدا خالی است، اما چهل سالگی انقلاب معطر به یاس فاطمی شده است.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور مردم همیشه در صحنه به ‌طور همزمان در بیش از هزار شهر و شهرستان و بیش از 10 هزار روستا در سراسر کشور برگزار می‌شود و در تهران از ساعـت 9 صبح از مسیرهای دوازده گانه به سوی میدان آزادی آغاز خواهد شد.

به گفته «نصرالله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حدود شش هزار و 500 نفر از عوامل خبری رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی شامل خبرنگار، عکاس و فیلمبردار قرار است رویداد بزرگ 22 بهمن را پوشش خبری و تصویری دهند.

آیت الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم ایران برای حفظ انقلاب اسلامی سنگ‌تمام گذاشته‌اند، تاکید کرد: ملت بصیر ایران در ۲۲ بهمن که روز وحدت، انسجام و همبستگی است، اقتدار و بزرگی نظام اسلامی را به دشمنان نشان خواهند داد.

شورای نگهبان هم روز یکشنبه در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم به حضور باشکوه در جشن 22 بهمن اعلام کرد: ملت غیور و تاریخ‌ساز ایران اسلامی با حضور شکوهمند خود خواب‌های آشفته دشمنان این مرز و بوم را با نابودی آنان تعبیر خواهد کرد و نشان خواهد داد در چهل سالگی انقلاب خود، ذره‌ای از آرمان‌های امام خمینی (ره) آن پیر فرزانه عقب نشینی نخواهد کرد.

مراجع عظام تقلید و علمای قم نیز بر حضور گسترده و باشکوه آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید و بیان کردند: دشمنان اساس نظام را هدف گرفته‌اند، به همین دلیل باید در این شرایط حساس کنونی همه در صحنه حضور داشته باشند و در برابر توطئه آنها ایستادگی کنند.

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی نیز گفت: حضور انبوهِ ملت در راهپیمایی 22 بهمن، به معنی واقعی کلمه دشمن‌شکن و مرعوب‌کننده دشمنان و نشان‌دهنده حضور عمومی ملت در صحنه و تجلی عزم و وحدت ملی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم روز گذشته در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 22 بهمن ماه را جشن شگفتی‌ساز وحدت ملی ایرانیان، آوردگاه تحقیر شیطان بزرگ و حاکمان شرور، خبیث و دغل باز آمریکا و متحدان کاخ سفید و سرآغاز فصل‌نوین خدمت به مردم سرافراز ایران اعلام کرد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن، ‌ جهانیان را محو تماشای «همگرایی و همدلی آحاد ایرانیان» برای حفظ امنیت ملی و مصالح کشور و پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب و همراهی با امت اسلامی در عصر مقابله با «جاهلیت مدرن» خواهند کرد.

کلیدواژه