سنبله 23, 1399 12:09 Asia/Kabul
  • ادامه محکومیت اهانت مجله فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام (ص)
    ادامه محکومیت اهانت مجله فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام (ص)

مجمع علما و اندیشمندان شیعه پاکستان، اقدام موهن نشریه فرانسوی را در اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام  (ص)  محکوم کرد.

به گزارش ایرنا ، شر کت کنندگان در این مجمع  تاکید کردند، اهانت به مقدسات اسلامی و موج جدید اسلام‌هراسی در غرب هدفی جز تحریک احساسات مسلمین و همزمان انحراف افکار عمومی جهان از مسائل مهم مانند فلسطین، یمن و به خصوص سازش با رژیم اشغالگر قدس ندارد.

آنان ، اقدام امارات  و بحرین را برای عادی سازی روابط با رژِیم صهیونیستی، ننگ‌آور توصیف کرده و افزوده اند سازش با صهیونیست‌ها خوش‌ خدمتی  اعراب به آمریکا و اشغالگران است.

مجمع علمای و اندیشمندان شیعه در پاکستان ضمن هشدار درباره توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی برای هجمه به جهان اسلام و آغاز طرح شوم سازش و فشار بر سایر کشورها برای پذیرفتن این طرح تاکید کردند: برافروختن آتش اختلافات فرقه‌ای میان مسلمانان بخش مهمی از توطئه برای انحراف از ماجرای اخیر سازش با صهیونیست‌ها و راه فرار خیانت‌کاران از سرزنش و مخالفت مسلمانان است. 

همایش باشکوه علما و اندیشمندان شیعه پاکستان شنبه شب با حضور علامه "راجا ناصر عباس جعفری" دبیرکل  مجلس وحدت مسلمین، علامه "سید ساجد علی نقوی" رییس نهضت اسلامی، علامه شیخ "محسن علی نجفی" رییس حوزه علمیه الکوثر و علامه "سید ریاض حسین نجفی" رییس حوزه المنتظر لاهور و تصویب قطعنامه مشترک به کار خود پایان داد.

کلیدواژه