جدی 02, 1399 09:54 Asia/Kabul
  • هراس در کاخ سفید از آخرین اقدامات ترامپ برای حفظ قدرت
    هراس در کاخ سفید از آخرین اقدامات ترامپ برای حفظ قدرت

برخی از مشاوران در کاخ سفید از اقدامات احتمالی دونالد ترامپ در آخرین روزهای ریاست جمهوری اش نگران هستند.

به گزارش خبرنگار رادیو دری به نقل از سی‌ان‌ان، ترامپ به مشاورانی روی آورده که برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکادر حال ارائه طرح‌های عجیب  هستند.

این وضعیت به ابهامات موجود در تصمیمات آینده ترامپ دامن زده است.

یک مقام کاخ سفید که خواسته نامش فاش نشود گفت: هیچ‌کس مطمئن نیست اوضاع به کدام سمت می‌رود. او هنوز یک ماه دیگر رئیس‌جمهور است.

در این رابطه  خبرنگار ام اس ان بی سی در حساب توئیتری خود نوشت: نشست‌های ترامپ با سیدنی پاول، نظریه پرداز توطئه خطرناک همچنان ادامه دارد.

خبرنگار نیویورک تایمز نیز در پیامی توئیتری نوشت: چهار نفر که در جریان وقایع قرار دارند گفتند که سیدنی پاول امروز برای سومین بار در چهار روز گذشته برای دیدار مجدد با ترامپ به کاخ سفید رفته است.

این در حالی است که پایگاه اطلاع رسانی هیل خبر داد، بیش از 60 هزار نفر از طرفداران رئیس جمهور آمریکا در صفحه فیسبوک خود اعلام کردند که قصد مشارکت نمادین در برنامه "دومین مراسم تحلیف" ترامپ را دارند.

کالج الکترال،‌ چند روز پیش رسما نتیجه انتخابات و پیروزی جو بایدن را تایید کرد، اما دونالد ترامپ همچنان نتیجه انتخابات را به بهانه تقلب نمی پذیرد.. مراسم تحلیف ریاست جمهوری بیستم ژانویه ۲۰۲۱(1 دلو 1399) برگزار خواهد شد.

کلیدواژه