جدی 26, 1399 16:31 Asia/Kabul
  • بیانیه مشترک علمای پاکستان در محکومیت فیلم موهن بانوی بهشت
    بیانیه مشترک علمای پاکستان در محکومیت فیلم موهن بانوی بهشت

علمای پاکستان  فیلم موهن بانوی بهشت را دسیسه مشترک عوامل شیطانی از جمله آمریکا ، انگلیس و  رژیم صهیونیستی دانستند .

به گزارش خبرنگار رادیو دری به نقل از ایرنا، علمای پاکستان روز جمعه در بیانیه مشترکی با  محکومیت این  فیلم  و اعلام برائت با عوامل دست نشانده دشمنان جهان اسلام، از دولت پاکستان خواستند در سطح بین المللی برای جلوگیری از این قبیل توطئه‌ها اقدام کند.

این بیانیه که توسط ده‌ها تن از شخصیت‌های برجسته مذهبی  پاکستان امضا شده است، با  ابراز نفرت از حرکت فرقه گرایانه مزدوران دشمنان اسلام به ویژه شخص یاسر الحبیبی تولید کننده  این فیلم  اهانت آمیز تاکید کردند: هدف اصلی این اقدام شیطانی تخریب فضای صلح و برادری میان ملت‌های مسلمان و تامین اهداف قدرت‌های استکباری برای جریحه دار کردن احساسات جامعه اسلامی است.

علمای پاکستان با اعلام موضع و ابراز برائت از هرگونه اقدام در جهت تخریب وحدت، از پیروان دین مبین اسلام، خواستند تا چنین اقدامات تحریک آمیز را محکوم  و نقشه اصلی مزدوران سازمان های  جاسوسی غربی-صهیونیستی را رسوا کنند..

جامعه روحانیت پاکستان از دولت این کشور نیز  خواستار اقدام فوری برای جلوگیری از انتشار و بازتاب فیلم موهن بانوی بهشت در فضای مجازی و سایر رسانه‌های الکترونیکی پاکستان شده و بر لزوم اقدام موثر در سطح بین المللی برای جلوگیری از اقدامات تفرقه افکنانه تاکید کردند.

 

کلیدواژه