تراژدی کرونا در آمریکا؛ جان باختن 22 کودک در یک هفته
(last modified 1400-07-14T15:44:06+00:00 )
میزان 14, 1400 20:14 Asia/Kabul
  • تراژدی کرونا در آمریکا؛ جان باختن 22 کودک در یک هفته
    تراژدی کرونا در آمریکا؛ جان باختن 22 کودک در یک هفته

«آکادمی متخصصان اطفال آمریکا» اعلام کرد: در یک هفته گذشته دست‌کم ۲۲ کودک در سراسر آمریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش رادیو دری، «آکادمی متخصصان اطفال آمریکا» (APP) در گزارش هفتگی خود درباره موارد ابتلا، بستری و فوت کودکان سراسر آمریکا بر اثر ویروس «کووید-۱۹» اعلام کرد: در هفته گذشته دست‌کم ۱۷۳ هزار و ۴۶۹ کودک در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شدند و ۲۲ کودک نیز جان خود را از دست دادند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که از زمان همه‌گیری کرونا در ایالات متحده تاکنون، دست‌کم پنج میلیون و ۹۰۰ هزار کودک در سراسر آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و ۵۲۰ کودک نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس ناشناخته از دست دادند.

جدیدترین گزارش هفتگی آکادمی متخصصان اطفال آمریکا نشان می‌دهد که تعداد مرگ و میر در کودکان بر اثر ابتلا به کرونا در هفته گذشته از رقم هفتگی در کل ماه گذشته بالاتر است و تقریباً یک رکورد جدید در تمامی دوران همه‌گیری کرونا به ثبت رسانده است.

از آغاز بحران شیوع کرونا تاکنون حدود 236 میلیون و 677 هزار در جهان به کووید-۱۹ مبتلا شده اند که از این میان بیش از 4 میلیون و 833 هزار نفر جان خود را از دست داده و بیش از 213 میلیون و 781 نفر بهبود یافته اند.

آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و فوتی‌های مرتبط با این ویروس را در جهان به خود اختصاص داده است.

جهان در گردباد کرونا؛ بی عدالتی در توزیع واکسن کرونا

کلیدواژه