اسد 09, 1401 17:17 Asia/Kabul
  • هدیه یک میلیون پوندی خانواده بن‌لادن به ولیعهد بریتانیا
    هدیه یک میلیون پوندی خانواده بن‌لادن به ولیعهد بریتانیا

نشریه ساندی تایمز در گزارشی فاش کرد، ولیعهد بریتانیا، در سال 2013 هدیه ای معادل یک میلیون پوند از خانوده اسامه بن لادن دریافت کرده است.

نشریه "ساندی تایمز" امروز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد: شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا در سال 2013، مبلغی معادل یک میلیون پوند را از «بکر بن لادن»، رئیس خاندان بن لادن و «شفیق» برادران ناتنی "اسامه بن لادن"، رهبر پیشین القاعده دریافت کرده است.

براساس گزارش این روزنامه، گفته می‌شود که دو سال پس از کشته شدن "اسامه بن لادن" توسط نیروهای ویژه آمریکا در نزدیکی اسلام‌آباد پاکستان، در 30 اکتبر 2013 / 8 عقرب 1392، چارلز 73 ساله جلسه خصوصی را با "بکر بن لادن" 76 ساله در "کلارنس هاوس"، اقامتگاه سلطنتی در لندن برگزار کرد.

"کلارنس هاوس" قویا بسیاری از این ادعاها را رد و تاکید کرد که تصمیم پذیرش این کمک توسط موسسه خیریه وابسته به چارلز (PWCF) اتخاذ شده و معتمدان این موسسه تنها دریافت‌کنندگان این کمک بوده‌اند.

ساندی تایمزدر ادامه تاکید کرد: چارلز این مبلغ را علی‌رغم اعتراض مشاوران سلطنتی و بنیاد خیریه دریافت کرده است.

در همین حال، ماه گذشته(ژوئن) نیز فاش شد، شاهزاده چارلز سه میلیون‌ یورو پول نقد در جریان نشست‌هایش با شیخ "حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی"،نخست وزیر سابق قطر در سال 2015 دریافت کرده بود.

ترامپ مرگ پسر اسامه بن لادن را تایید کرد

کلیدواژه