قوس 30, 1401 12:50 Asia/Kabul
  • نخست وزیر پاکستان: در برابر هیچ گروه تروریستی تسلیم نمی‌شویم
    نخست وزیر پاکستان: در برابر هیچ گروه تروریستی تسلیم نمی‌شویم

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در واکنش به عملیات موفق نیرو‌های امنیتی این کشور ضد تروریست ها گفت: پاکستان در برابر هیچ گروه تروریستی تسلیم نخواهد شد.

در دو هفته اخیر حملات و انفجار‌های تروریستی در پاکستان بویژه ایالت خیبرپختونخوا در شمال این کشور افزایش یافته است. در آخرین دور این حملات گروهی از تروریست‌ها موفق به تصرف مقر پلیس در شهر "بنو" شدند که با عملیات دیروز ارتش پاکستان ۳۵ تروریست کشته و یا بازداشت شدند.

به گزارش رادیو دری، "شهباز شریف" نخست وزیر پاکستان در واکنش به عملیات موفق دیروز نیرو‌های امنیتی این کشور برای پاکسازی مقر پلیس شهر "بنو" که توسط گروهی از تروریست‌ها تصرف شده بود، گفت: پاکستان در برابر هیچ گروه تروریستی تسلیم نخواهد شد.

"شهباز شریف" نخست وزیر پاکستان ضمن محکوم کردن افزایش حملات تروریستی، بویژه تصرف مقر پلیس مبارزه با تروریسم در شهر "بنو" گفت: دولت پاکستان در برابر هیچ گروه یا سازمان تروریستی کوتاه نمی‌آید.

وی با بیان اینکه تروریسم یک موضوع حساس امنیت ملی است که حل آن نیازمند تفکر جمعی و برنامه ریزی دقیق است، افزود: تلاش شیطانی برای گسترش هرج و مرج از طریق تروریسم به شدت سرکوب شده و با تروریست‌ها طبق قانون برخورد خواهد شد.

نخست وزیر پاکستان تصریح کرد: رسیدگی به حمایت‌های خارجی از تروریسم در پاکستان و شناسایی هرچه بیشتر شبکه‌های تروریستی در اولویت کار نهاد‌های امنیتی و قانونی قرار دارد.

پایان گروگانگیری در یک پاسگاه پلیس در پاکستان

کلیدواژه