تقریب مذاهب اسلامی ، جریانی برای مقابله با تهدیدات ضد جهان اسلام است
(last modified 1395-09-28T04:18:04+00:00 )
قوس 28, 1395 08:48 Asia/Kabul
  • تقریب مذاهب اسلامی ، جریانی برای مقابله با تهدیدات ضد جهان اسلام  است

معاون امور بین الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی ، تقریب را جریانی برای مقابله با تهدیدات دشمنان ضد جهان اسلام دانست .

" منوچهر متکی " معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز شنبه در گفتگو با ایرنا  تقریب را  یک جریان پیشگیرانه در قبال تهدیدهای امنیتی جهان اسلام دانست و گفت ، تقریب یک فرهنگ ، یک ضرورت و هم فعالیت دینی فرهنگی است.

متکی با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت:طی شش سال گذشته منطقه و بخش های دیگری از جهان اسلام دستخوش هجمه ها ، تخریب ها و از بین رفتن زیر ساخت ها و منابع مادی ، معنوی و انسانی جهان اسلام بود.

معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره به اینکه این اقدامات در چارچوب  یک طراحی حساب شده ای از طرف آمریکا انجام گرفته افزود: سناریو آن را رژیم صهیونیستی  طراحی کرده و با دلارهای نفتی برخی از کشورهای منطقه به اجرا در آمد.

معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب تصریح کرد: جهان اسلام  در سایه وحدت و ادامه مقاومت می توانند توطئه های دشمنان را در منطقه خنثی کنند .

منوچهر متکی همچنین افزود، گزارش خروجی کمیسیون های مختلف کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران امشب در جلسه اختتامیه این کنفرانس ارائه خواهد شد و بیانیه پایانی کنفرانس نیز درواقع نقشه راه آینده فعالیت های مجمع تقریب مذاهب را مشخص می کند .

 

کلیدواژه