دلو 15, 1402 19:47 Asia/Kabul
  • اذعان دوباره نتانیاهو به اختلاف با آمریکا
    اذعان دوباره نتانیاهو به اختلاف با آمریکا

درپی انتقاد وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم نسل کش اسرائیل از رئیس جمهوری آمریکا، نخست‌وزیر این رژیم نیز به وجود اختلافات میان واشنگتن و تل‌آویو اذعان کرد.

به گزارش رادیو دری، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات برخی مقامات این رژیم ضد «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم اسرائیل گفت: تل آویو از حمایت های واشنگتن قدردان است اما این بدان معنا نیست که اسرائیل با آمریکا هیچ اختلافاتی ندارد.

بنیامین نتانیاهو در بخش دیگری از اظهاراتش با تکرار توهم نابودی جنبش  مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افزود، اسرائیل قبل از رسیدن به همه اهداف خود از جمله نابودی حماس و بازگرداندن اسیران در غزه به جنگ پایان نخواهد.

نخست وزیر رژیم نسل کش اسرائیل همچنین ادعاهای بی‌پایه و اساس خود ضد آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا) را تکرار کرد و گفت: آنروا بخشی از مشکل است، نه راه حل و زمان آن رسیده است که با یک نهاد دیگر جایگزین شود.

در همین حال، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیشتر در گفت‌وگویی با روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" با این ادعا که دولت کنونی آمریکا به دنبال کمک های بشردوستانه به مردم باریکه غزه است، گفت: در صورت ادامه حضور «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، شرایط اسرائیل کاملا متفاوت و بهتر بود.

به گفته وزیر امنیت داخلی رژیم نسل کش اسرائیل، «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا به جای حمایت کامل از تل آویو، دنبال ارائه کمک‌های بشردوستانه و ارسال سوخت به مردم فلسطین در باریکه غزه است.

 

کلیدواژه