افشاگری مسکو درباره تلاش جدید آمریکا برای به کارگیری مجدد تروریست ها در سوریه
(last modified Sun, 17 Dec 2017 14:26:07 GMT )
قوس 26, 1396 18:56 Asia/Kabul
  • افشاگری مسکو درباره تلاش جدید آمریکا برای به کارگیری مجدد تروریست ها در سوریه

یک مقام حزبی روسیه گفت: آمریکا که از طرح های قبلی علیه سوریه شکست خورده است، طرح جدید براندازی دولت سوریه را با به کارگیری مجدد تروریست ها اجرا می کند.

به گزارش رادیو دری ، رونیکا کراشنینیکووا"عضو شورای عالی حزب حاکم روسیه واحد، روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا در مسکو گفت: آمریکا از اوایل دهه 2000 سرنگونی حکومت قانونی سوریه به رهبری بشار اسد را هدف قرار داد و برای رسیدن به این هدف طرح انقلاب رنگی در این کشور اجرا کرد.

کراشنینیکووا که مدیرعامل موسسه ابتکارها و تحقیقات سیاست خارجی روسی است، افزود: در هفت سال اخیر نیز آمریکا از تروریست هاعلیه دولت سوریه استفاده کرده اما به رغم تلاش هایش نتوانسته است به موفقیت دست یابد.

 کراشنینیکووا گفت: در مقابل، ارتش سوریه با کمک و مشارکت روسیه و ایران به پیروزی های بزرگی علیه تروریست های مورد حمایت غرب در سوریه دست یافته است.

عضو شورای عالی حزب حاکم روسیه واحد تاکید کرد: همان طور که طرح های ضدسوری آمریکا تا کنون کارساز نبوده است، تلاش جدید واشنگتن برای استفاده از تروریست های شکست خورده داعش و جبهه النصره برای حمله به نیروهای ارتش سوریه،  با زهم راه به جایی نخواهد برد و شکست خواهد خورد.

کلیدواژه