وحشت صهیونیست‌ها ازکوچکترین دختر خبرنگار جهان
(last modified 1396-12-07T11:55:11+00:00 )
حوت 07, 1396 16:25 Asia/Kabul
  • وحشت صهیونیست‌ها ازکوچکترین دختر خبرنگار جهان

مسئولان رژیم صهیونیستی، کوچکترین دختر خبرنگار جهان را خطری برای موجودیت خود می‌دانند.

«جنی جهاد» دختر 11 ساله از اهالی روستای النبی صالح (ع) است که از چهارسال پیش تاکنون با فیلم‌ها و تصاویر متعدد، حضور خود در نزدیکترین محل‌های درگیری بین فلسطینی‌ها با نظامیان رژیم صهیونیستی را مستندسازی کرده است.

«جنی‌جهاد» در گفت وگو با شبکه خبری العالم؛ با اشاره به خشم صهیونیست‌ها ازانتقال واقعیت وضعیت کودکان و نوجوانان فلسطینی به جهانیان، اظهار کرد: این فیلم‌ها و تصاویر، برخورد وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی را با فلسطینی‌ها برملا می‌کند.

«نوال التمیمی» مادر جنی الجهاد هم رژیم صهیونیستی را مسئول جان فرزند خود یا هرگونه آسیب رسیدن به وی دانست و از سازمان‌های حقوق بشری و سازمان‌های مدافع حقوق کودکان خواست تا به سخنان تحریک‌آمیز و حملات صهیونیست‌ها به فرزندش توجه کنند.

درهمین زمینه؛ شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد گزارش محرمانه وزارت امور راهبردی اسرائیل، این دختر فلسطینی روستای النبی صالح (ع) را که در یکی از مدارس رام الله درس می‌خواند، خطری امنیتی در آینده برای این رژیم توصیف کرد.

این گزارش محرمانه همچنین «جنی‌جهاد» را «عهد التمیمی» دوم قلمداد کرده است. 28 قوس سال گذشته، عهد التمیمی، دختر نوجوان فلسطینی به سبب سیلی زدن به دو سرباز اسرائیلی حین اعتراضات علیه تصمیم «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، بازداشت شد.

 

کلیدواژه