حوت 23, 1396 19:31 Asia/Kabul
  • آمریکا و همپیمانانش به حمایت از سازمانهای تروریستی ادامه می دهند

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز چهارشنبه در دیدار «فالح الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد،آمریکا و همپیمانان و مزدورانش همچنان به حمایت مادی و سیاسی از سازمانهای تروریستی ادامه میدهند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه امروز چهارشنبه اعلام کرد:«بشاراسد» در دیداربا « فالح الفیاض» گفت: با وجود پیروزیهای بزرگی که در جنگ با تروریسم در سوریه و عراق به دست آمده است اما آمریکا و همپیمانان آن در منطقه از توطئه های خود با هدف تضعیف و تجزیه کشورهای منطقه دست برنداشته اند.

«بشاراسد» با اشاره به اینکه با سناریوهای هدفمند غرب که وحدت و حاکمیت کشور را هدف قرار داده است مقابله خواهد شد افزود:جنگ ضد تروریسم تا زمانی که سوریه از لوث تروریستها پاکسازی نشود، ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور سوریه با تاکید بر اهمیت مبارزه با تروریسم اظهارداشت: این مسئله به افزایش و یکپارچگی تلاش کشورهایی نیاز دارد که برابر این توطئه ها ایستاده اند و برای حفظ وحدت و بازگرداندن ثبات و امنیت به منطقه تلاش می کنند.

« فالح الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق  نیز در این دیدار پیام شفاهی «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق را به «بشاراسد»  ابلاغ  کرد.

 

کلیدواژه