مثلث آمریکا، اسرائیل و آل سعود درصدد ناامن کردن جهان هستند
(last modified Wed, 07 Nov 2018 11:17:32 GMT )
عقرب 16, 1397 15:47 Asia/Kabul
  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران
    سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران گفت: مثلث ترور شامل آمریکا، رژیم اسرائیل و رژیم آل سعود درصدد ناامن کردن جهان هستند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران روز چهارشنبه در آئین بزرگداشت شهدای حملات تروریستی اهواز(جنوب غرب ایران) افزود: دشمنان به دلیل ناتوانی، رژیم هایی مانند آل سعود و آل خلیفه را که مشی صهیونیستی دارند، بکار گرفته اند تا ناامنی را به داخل کشورهای اسلامی ببرند.
سردار شکارچی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی سالانه میلیاردها دلار برای تقویت روحیه نظامیان خود هزینه می کنند تا بتوانند در کشورهای اطراف ایران بمانند و از آنجایی که در تحقق اهدافشان ناکام مانده اند، در حال سرکیسه کردن کشورهایی مثل عربستان و امارات هستند.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران همچنین با بیان اینکه دشمنان ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی یک لحظه دست از توطئه برنداشتند گفت: دشمن راهبرد خود ضد ایران را تغییر داده و چون قادر به مقابله مستقیم با ایران اسلامی نیست، شیوه های دیگری در پیش گرفته است.
31 اسد 1397 هم در حمله تروریستی از پارکی در حاشیه برگزاری آیین رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز، جنوب غرب ایران، تروریست‌ها به سمت مردم تیراندازی کردند که بر اثر این حمله، 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر زخمی شدند.
گروه های تروریستی "داعش" و "الاحوازیه" که مورد حمایت عربستان و آمریکا هستند مسوولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفتند.
در پی این جنایت تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 9 میزان، محل استقرار و تجمع تروریست های تکفیری تحت حمایت آمریکا و برخی رژیم های منطقه در شرق فرات سوریه را هدف حمله موشکی قرار داد.