قرارگاه خاتم الانبیا (ص): آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ میدهیم
تیر ۰۵, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۷ Asia/Tehran
-
قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا (ص) جمهوری اسلامی ایران
پارس تودی- قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا (ص) جمهوری اسلامی ایران هشدار داد: چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد.
به گزارش پارس تودی به نقل از خبرگزاری صداوسیما، قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا (ص) جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را اقدامی خطرناک و تهدید علیه ایران میدانیم.
قرارگاه خاتم الانبیا (ص) هشدار داد: چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود میداند.
hk
کلیدواژه