-
بیانیه وزارت خارجه ایران درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا
تیر ۰۷, ۱۴۰۵ ۰۹:۱۱پارس تودی- وزارت خارجه ایران درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بیانیه ای صادر کرد.
پارس تودی- وزارت خارجه ایران درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بیانیه ای صادر کرد.