جدی 21, 1398 16:50 Asia/Kabul
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه روشان افغانستان
    امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه روشان افغانستان

پوهنتون خصوصي روشان در ولایت ننگرهار با پوهنتون فردوسي مشهد تفاهمنامه ی همکاریهای علمي امضا کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، رئیس پوهنتون خصوصي روشان می گوید بر اساس این تفاهمنامه هر دو طرف در بخشهای مختلف علمي همکاري های همه جانبه را انجام خواهند داد.

فاتح گل شینواري رئیس پوهنتون خصوصي روشان در ولایت ننگرهار که تازه از سفر یک هفته ای به شهر مشهد جمهوری اسلامی ایران برگشته در یک گفتگوی اختصاصي با رادیو دری گفت بر اساس دعوت رسمي رئیس پوهنتون فردوسي هفته ی قبل سفری رسمي به ان شهر داشت وبا رئیس پوهنتون فردوسی ملاقاتها و گفتگوهایی را انجام داد و در پایان یک تفاهمنامه ی همکاري های مشترک در عرصه علمی را امضا کردند.

 رئیس پوهنتون خصوصي روشان گفت بر اساس این تفاهمنامه پوهنتون فردوسی در بخش استفاده از کتابخانه ی الکترونیکی، ارایه لگچرها وکارهای عملی از طریق انلاین و همچنین دادن دوازده بورسیه تحصیلی رایگان در مقطع لیسانس فوق لسانس ودکترا با پوهنتون روشان همکاري مینماید.

 فاتح گل شینواری گفت این تفاهمنامه برای پنج سال به امضا رسیده اما در قدم نخست یک پلان کارهای عملی برای مدت شش ماه اماده شده که به زودی مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

 رئیس پوهنتون خصوصي روشان در هنگام سفر اش از مهمان نوازی و استقبال رهبری پوهنتون فردوسي سپاسگذاری نموده افزود که این سفر دست اوردهای بالاتر از تقاضای انها را به دنبال داشته است.

 

کلیدواژه