جوزا 16, 1399 11:16 Asia/Kabul
  • توزیع جوایز مسابقه بزرگ فلسطین پاره تن اسلام در هرات افغانستان

جوایز 70 نفر از برندگان مسابقه بزرگ فلسطین پاره تن اسلام که به مناسبت روز جهانی قدس در هرات افغانستان برگزار شده بود ، اهدا گردید.

به گزارش رادیو دری به نقل از آوا ، سید عبدالله نایاب عضو رهبری شورای اخوت اسلامی و مسئول  نمایندگی مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان در شهر هرات  در سخنانی گفت ، منبع این مسابقه بزرگ  با شرکت هفت هزار نفر در سطح این شهر و شهرستان های مختلف ولایت هرات ، کتاب "معامله ننگین قرن و راه حل آن" بود که از طرف شورای اخوت اسلامی به چاپ رسیده بود.

مسئول  نمایندگی مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان خاطرنشان کرد،  شرکت کنندگان در این مسابقه در مورد فلسطین که به عنوان قلب جهان اسلام و پاره تن اسلام است معلومات کسب کرده و از حال و روز مظلومان فلسطین و قدس شریف آگاهی پیدا کردند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا 28 ژانویه 2020 در کاخ سفید با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرح نژادپرستانه "معامله قرن" رونمایی کرد.

 به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، واگذاری 30 درصد از کرانه باختری رود اردن به اسرائیل، مخالفت با بازگشت آوارگان فلسطینی به کشورشان و خلع سلاح کامل فلسطین از مهمترین مفاد این طرح ننگین است.

کلیدواژه