جدی 28, 1399 18:57 Asia/Kabul
  • معرفی صدیق صدیقی بعنوان معین پالیسی و استراتژی وزارت داخله افغانستان
    معرفی صدیق صدیقی بعنوان معین پالیسی و استراتژی وزارت داخله افغانستان

صدیق صدیقی امروز یکشنبه به عنوان معین پالیسی و استراتژی وزارت امور داخله افغانستان معرفی و آغاز به کار کرد.

به گزارش رادیودری، براساس پیشنهاد وزارت امور داخله افغانستان و حکم ریاست جمهوری، صدیق صدیقی به عنوان معین پالیسی و استراتژی وزارت امور داخله تعیین و از سوی محمد مسعود اندرابی وزیر امور داخله به جنرالان و رؤسای این وزارت معرفی شد.

وزیر امور داخله افغانستان، معین جدید معینیت پالیسی و استراتیژی را شخصیتی پرتلاش و متعهد به نظام جمهوری اسلامی افغانستان خواند و یادآور شد که از تجربه چندین سال کار صدیق صدیقی در پست‌های کلیدی حکومت افغانستان، در وزارت امور داخله استفاده خواهد شد.

صدیق صدیقی، معین پالیسی و استراتژی وزارت امور داخله افغانستان نیز تعهد سپرد که در آینده نزدیک روی تدوین پالیسی‌های که منجر به افزایش اعتماد مردم به پولیس شود، کار می‌کند.

 صدیقی افزود که رسید‌گی به خانواده شهدای نیروهای پولیس، ازدیاد شمار بانوان در صفوف این نیروها و جلب همکاری‌های بیشتر دونرهای خارجی برای تقویت پولیس ملی افغانستان از اولویت‌های مهم رهبری وزارت امور داخله است که یکجا با تدوین پالیسی‌های مشخص و موثر در این راستا کار خواهد کرد.

قابل ذکر است که صدیق صدیقی پیش از این، به عنوان سخنگوی ریاست جمهوری، سخنگوی وزارت داخله و ریاست مرکز رسانه های حکومت افغانستان ایفای وظیفه نموده است.

کلیدواژه