دلو 13, 1399 16:11 Asia/Kabul
  • حمایت مردم افغانستان از نیروهای امنیتی در مبارزه با زورگویی
    حمایت مردم افغانستان از نیروهای امنیتی در مبارزه با زورگویی

شماری از اقشار مختلف امروز طی کنفرانس مطبوعاتی در هتل ارگ حمایتشان را از نیروهای امنیتی و مبارزه با زورگویی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، امروز دوشنبه (۱۳ دلو) جمعی از نمایندگان جامعه مدنی، شوراهای اجتماعی و قومی ، سکتور خصوصی ، بزرگان اقوام و اقشار مختلف جامعه نشست خبری را پیرامون "اتحاد اقشار جامعه در حمایت از نیروهای امنیتی هرات و مبارزه با زورگوئی‌ها" برگزار نمودند.

 عبدالرحمن مولوی زاده نماینده شورای شهر در شاروالی هرات گفت:" نشست مطبوعاتی امروز صدای اتحاد و همدلی مردم هرات در حمایت از نیروهای امنیتی و مبارزه با زورگویی است و کسانی که بخواهند به نیروهای امنیتی و اتحاد مردم ضربه وارد کنند و قانون شکنی نمایند با آنان مقابله خواهد شد".
همچنین احمد سعید عظیمیان معاون اتاق تجارت و سرمایه گزاری ولایت هرات می گوید:" دولت ملزم به تامین امنیت شهروندان است سکتور خصوصی که همواره آسیب پذیر بوده از ناامنی های کشور در ولایات مختلف افغانستان  و با حمایت از دولت و نیروهای دولتی خواستار تآمین امنیت شهروندان و سکتور خصوصی بوده و در نشست امروز از دولت خواهان برقراری امنیت می باشند". 

اما کامران علیزایی رئیس شورای ولایتی هرات گفت:" تمام اقشار مختلف ولایت هرات، مولوی خداداد صالح، مولانا انصاری، نماینده گان پارلمان، شورای ولایتی، سکتور خصوصی و مجاهدین از حرف مردم دفاع نموده و دفاع خواهند نمود و کسانیکه بخاطر منافع شخصی شان از قومندان امنیه حمایت میکند بحث جداست اما مردم دست به اعتراض مسالمت آمیز خواهند زد".
 

کلیدواژه