دلو 15, 1399 16:52 Asia/Kabul
  • دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان: اقتدار امروز ایران نتیجه انقلاب اسلامی است
    دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان: اقتدار امروز ایران نتیجه انقلاب اسلامی است

دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان گفت: اقتدار و عظمت امروز ایران از برکت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی «ره» است که با دستاوردها و پیشرفت ها، استعمارگران را به هراس انداخته و با انواع توطئه‌ها و دسیسه چینی می خواهند مانع موفقیت های روزافزون شوند که نخواهند توانست.

به گزارش رادیو دری به نقل از خبرگزاری ایرنا، «محمدحسن جعفری» امروز چهارشنبه طی مصاحبه  با خبرنگار ایرنا گفت که انقلاب اسلامی ایران مظهر اراده و خواست مردم ایران بود که در سال ۱۳۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی «ره» رخ داد و در واقع انقلاب اسلامی ایران موجب آغاز بیداری تمام مسلمانان جهان گردید.

این سیاستمدار افغان افزود: بعد فرهنگی و اثرات اجتماعی این انقلاب به حدی تأثیرگذار بود که امروز باعث بیداری گسترده و وسیع در سطح جهان شده و در بعد دیپلماسی و سیاسی نیز توانسته است آمریکا را در سطح جهان منزوی سازد.

جعفری تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با شعار حمایت از مستضعفان و محرومان پیش برده شد و انقلابی بی بدیل بود که توانست بطور واقعی مستضعفان جهان را بیدار کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردی بزرگ و بی بدیل برای دولت و ملت ایران داشت و با سرنگون ساختن دولت شاهنشاهی، اعتبار و اقتدار آمریکا را نیز با خاک یکسان کرد.

این کارشناس افغان اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب ایران در بخش های علمی، دانشگاهی، فرهنگی، اقتصادی، دانش هسته‌ای، پزشکی، صنعتی و اجتماعی چشمگیر است و امروز ایران از برکت همین انقلاب از جمله کشورهای مطرح جهان شناخته می‌شود. به همین دلیل شمار زیادی از کشورهای جهان و منطقه تحمل این پیشرفت ها را ندارند و هر روز علیه آنها توطئه می‌کنند.

جعفری گفت: امروز اقتدار و عظمت ایران در جهان غیرقابل انکار شده و استقلال واقعی را مقابل جهانیان به نمایش گذاشته است. غرب بویژه آمریکا امروز با عناد و دشمنی با دستاوردهای انقلاب می خواهند جلو پیشرفت های آن را بگیرند که هرگز موفق نخواهند شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هیمنه غرب را شکست و موجب انزوای آمریکا شد.

محمدحسن جعفری در پایان گفت: ایران اسلامی امروزه با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گرفته و هیچ کسی نمی تواند مانع آن شود.

کلیدواژه