عقرب 08, 1395 11:09 Asia/Kabul
  • اشرف غنی وضعیت امنیتی ۱۰ ولایت افغانستان را مورد بررسی قرار داد

«محمد اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان به‌ وزرای بخش امنیتی دستور داد تا مشکلات و نیازمندی‌های نظامی را در سطح ولایات بررسی و جهت رسیدگی آن اقدامات لازم را انجام دهد.

محمد اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان به‌ وزرای بخش امنیتی دستور داد تا مشکلات و نیازمندی‌های نظامی را در سطح ولایات بررسی و جهت رسیدگی آن اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش رادیو دری ، دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اشرف غنی در مرکز ملی‌ توحید در ارگ، از طریق ویدیو کنفرانس وضعیت عمومی امنیتی ولایات قندوز، بغلان، فاریاب، ارزگان، زابل، فراه، بادغیس، غور، ننگرهار و کنر و روند رسیدگی آوارگان داخلی را مورد بررسی قرار داد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان نوشت: اشرف غنی به گزارش‌های مسوولین امنیتی و غیرنظامی پیرامون بهبود وضعیت امنیتی و رسیدگی آوارگان داخلی و نیز در رابطه به اقدامات، مشکلات و پیشنهادات آنها را در عرصه‌های مختلف گوش فرا داد.

در این نشست، والیان قندوز، بغلان، فاریاب، ارزگان، زابل، فراه، بادغیس، غور، ننگرهار و کنر، همچنین فرماندهان ارتش 201 سیلاب، 205 اتل، 207 ظفر و 209 شاهین و فرماندهان  بخش‌های شرق، جنوب، جنوب‌غرب، شمال و شمال‌شرق پلیس، در خصوص هزینه‌های طرح‌های امنیتی، رسیدگی و کمک آوارگان داخلی گزارش‌های ارائه دادند و پیشنهاداتی را مطرح کردند.