بازداشت عامل قتل سه خبرنگار و سه واکسیناتور زن در ولایت ننگرهار
(last modified 1400-02-02T10:43:34+00:00 )
ثور 02, 1400 15:13 Asia/Kabul
  • بازداشت عامل قتل سه خبرنگار و سه واکسیناتور زن در ولایت ننگرهار
    بازداشت عامل قتل سه خبرنگار و سه واکسیناتور زن در ولایت ننگرهار

یک مقام امنیتی که نخواست نامش گرفته شود گفته است که نیروهای ویژه ای پولیس عطاالرحمن پسر صبا گل یکتن از افراد کلیدی گروه داعش که قبلا در یک حمله هوایی در ولسوالي پچیر اگام کشته شده بود همراه با یکتن از همراهانش بازداشت نموده است

به گزارش خبرنگار رادیو دری ، یک مقام امنیتی که نخواست نامش گرفته شود گفته است که نیروهای ویژه ای پولیس عطاالرحمن پسر صبا گل یکتن از افراد کلیدی گروه داعش که قبلا در یک حمله هوایی در ولسوالي پچیر اگام کشته شده بود همراه با یکتن از همراهانش بازداشت نموده است .

این مقام امنیتی گفته است که فرد بازداشت شده علاوه از قتل سه خبرنگار و سه واکسیناتور و همچنان یک داکتر زن در شهر جلال اباد در واقعات متعدد نا امنی دست داشت که برای تحقیقات بیشتر به کابل پایتخت کشور انتقال داده شده است .

از سوی دیگر ضیا الحق امر خیل والی ننگرهار قبلا از اغاز عملیات دستګیری عاملان قتل خبرنگاران و واکسیناتوران زن در ولایت ننگرهار خبر داده گفته بود که نیروهای امنیتی در چند قدمي بازداشت عاملان این قتل ها قرار دارند .

کشته شدن سه خبرنگار زن رادیو تلویزیون خصوصي انعکاس در شهر جلال اباد باعث ترک وظایف کارمندان دیگر اناث این رسانه و همچنان کشته شدن سه واکسیناتور  زن سبب متوقف شدن پروسه واکسین کودکان زیر پنج سال د ر برابر بیماری فلج اطفال در ولایت ننگرهار گردید. مسولیت این قتل ها را نیز گروه داعش بر عهده گرفته بود.

کلیدواژه