بازداشت دو فرد مهم گروه داعش در ولایت ننگرهار+ صوت
(last modified 1400-02-09T04:17:52+00:00 )
ثور 09, 1400 08:47 Asia/Kabul

دو فرد مهم گروه داعش در ولایت ننگرهار بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار رادیودری، فرماندهی نیروهای ویژه ای اداره امنیت ملی ولایت ننگرهار با فرستادن اعلامیه به رسانه های خبری گفته است که این نیروها شب گذشته عملیاتی را در منطقه ای فارم هډه در ناحیه ششم شهر جلال اباد انجام داده که درنتیجه  دو تن افراد مهم گروه داعش با یکتن از همکاران شان بازداشت گردیند.

در اعلامیه امده است که در بین بازداشت شدگان فردی بنام مولوی روح الله که به نفع گروه داعش و مغشوش ساختن اذهان مردم تبلیغات مینمود وهمچنان فرد دیگری بنام ساجد مشهور به امرخیل که مسولیت انجام کشتارهای هدفمند برای گروه داعش را در شهر جلال اباد برعهده داشت، شامل میباشد.

در اعلامیه امده است که ساجد نام در کشتارهای هدفمند اخیر در شهر جلال اباد نیز دست داشت. اعلامیه گفته است که از نزد افراد بازداشت شده یک کامره عکاسی ډرون، یک پایه کمپیوتر لپ تاپ، لیزرهای سلاح تفنگچه و یکمقدار مهمات نیز بدست امده است.

از سوی دیگر افراد مسلح ناشناس روز گذشته یک ملاامام مسجد را در منطقه ای بیز اکملاتی مربوط ناحیه چهارم شهر جلال اباد را به ضرب گلوله به قتل رسانید. فرد کشته شده محصل یکی از پوهنتونهای خصوصی در شهر جلال اباد نیز بود.

شخص  ویا گروه مخالف دولت مسئولیت این قتل را برعهده نگرفته است.

گزارش آصف خبرنگار رادیودری:

کلیدواژه