جوزا 30, 1400 15:54 Asia/Kabul

275 نفر از اعضای گروه طالبان در ولایت ننگرهار کشته شدند.

به گزارش خبرنگار رادیودری، جنرال سلطان داود سلطان، فرمانده پولیس ولایت ننگرهار روز یکشنبه در یک نشست خبری گفت: پولیس ننگرهار ظرف یکماه گذشته در این ولایت هفده عملیات های مشترک  با دیگر نیروهای امنیتی، بیست عملیات مستقل وهمچنان پنجاه حملات تعرضی برای سرکوب مخالفان دولت انجام داده و چهل حمله مخالفان دولت را با ناکامی روبرو نموده است.

فرمانده پولیس ننگرهار افزود: در نتیجه این عملیات و حملات  دوصد و نه تن از مخالفان کشته شده  و شصت و شش تن دیگر  زخم برداشته است. همچنان سیزده حلقه ماین کشف وخنثی شده وهجده مراکز تجمع، سه عراده موتر  ومقادیر زیاد سلاح ومهمات مخالفان تخریب واز بین برده شده است.

جنرال داود سلطان افزود: نزدیک به یکصد تن شامل یک گروه ادم ربایان در این مدت به اتهام ارتکاب انواع مختلف جرایم جنایی بازداشت شده و همچنان مقدار نزدیک به یک هزار و سیصد کیلوگرم مواد مخدر بدست امده و یک فابریکه تولید تابلیت کا در شهر جلال اباد کشف وتخریب شده است.

فرمانده پولیس ولایت ننگرهار افزود: بابت سقوط ولسوالیهای ولایت ننگرهار بدست طالبان نگرانی وجود ندارد و مخالفان توان نگهداری یک پوسته را ندارد.

فرمانده پولیس ولایت ننگرهار در این نشست خبری در مورد تلفات وارده به نیروی پولیس و افراد ملکی معلومات ارایه ننموده اما بعضی منابع امنیتی که نمیخواهد نامش گرفته شود می گوید که در یک ماه گذشته تلفات وخساراتی قابل توجه به نیروهای پولیس نیز وارد شده است.

تلفات افراد ملکی و نیروهای امنیتی در حمله طالبان در ولایت ننگرهار

گزارش آصف خبرنگار رادیودری:

کلیدواژه