سرطان 12, 1400 12:01 Asia/Kabul
  • فتنه انگیزی بی بی سی فارسی در افغانستان
    فتنه انگیزی بی بی سی فارسی در افغانستان

کاربران فضای مجازی افغانستان با اعتراض به تیتر بی بی سی فارسی با عنوان" بگرام هدف اصلی طالبان» نوشتند، هدف این رسانه، فتنه انگیزی و تشدید جنگ در افغانستان است.

به  گزارش رادیو دری، فعالان شبکه های اجتماعی افغانستان معتقدند، بی بی سی  با این  گزارش، طالبان را تشویق به حمله به پایگاه هوایی بگرام به عنوان یک مرکز مهم و استراتژیک کرده است.

نظامیان تروریست امریکایی دیروز (جمعه )، به طور کامل از پایگاه هوایی بگرام  در ولایت پروان افغانستان خارج شدند.

"فهیم رحمانی"  یکی از فعالان رسانه ای افغان در این زمینه گفت: بی بی سی به رسانه طالبان مبدل شده و نشر این خبرها نشان می دهد که توطئه  های در حال انجام  است.

"روح الله قیومی" یکی دیگر از کاربران شبکه های اجتماعی گفت: انگلیس به عنوان دشمن قسم خورده مردم افغانستان از طریق شبکه بی بی سی در صدد جنگ افروزی و تشدید  اختلافات و  جنگ داخلی در افغانستان است .

آذر آرین دیگر کاربر افغان هم نوشت: بی بی سی مسوولیت رسانه ای خود را فراموش کرده و به طور علنی در امور سیاسی،نظامی افغانستان دخالت می کند.

مردم افغانستان تاکنون بارها به دخالت و فعالیت های شیطنت آمیز بی بی سی  اعتراض کرده ا ند.

آمریکا  پس از چند بار خلف وعده اعلام کرد ، نیروهایش را تا 11 سپتامبر 2021(20 سنبله) از افغانستان خارج می کند.

آمریکا و متحدانش در سال 2001(1380) به بهانه مبارزه با تروریسم و تامین امنیت در افغانستان به این کشور حمله کردند و این اشغالگری باعث  جنگ، درگیری و نابودی زیر بناهای اقتصادی افغانستان شده و ناامنی، تروریسم و تولید مواد مخدر هم افزایش یافته است.

خروج کامل نظامیان تروریست آمریکایی از بگرام

کلیدواژه