عقرب 18, 1395 16:40 Asia/Kabul

معاون اداره کل امور اتباع خارجی وزارت داخله جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد " ثبت نام مهاجرین افغانستان تا 4 روز دیگر ادامه دارد و توزیع دفترچه ویزا از امروز آغاز شده است .

معاون اداره کل امور اتباع خارجی وزارت داخله جمهوری اسلامی ایران   اعلام کرد " ثبت نام مهاجرین افغانستان برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی تا روز شنبه 22 /1395/8 ادامه  دارد .

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی  امروز در مصاحبه با رادیو دری  با بیان اینکه تمام ثبت نام کنندگان به سفر معنوی عتبات عالیات خواهند رفت افزود "توزیع  دفترچه ویزا از امروز آغاز شده است .

صالحی افزود "به تدریج تمام مهاجرینی که تا پایان وقت اداری روز شنبه 1395/8/22ثبت نام کنند تا قبل از روز اربعین ،دفترچه های ویزا را دریافت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه مهاجرین فقط از مرز شلمچه  می توانند وارد خاک عراق شوند اظهار داشت: در مرز شلمچه ،امکانات لازم برای پذیرایی از زائران مهاجر فراهم شده است.

معاون اداره کل امور اتباع خارجی وزارت داخله جمهوری اسلامی ایران   تصریح نمود "یک بخش مرز شلمچه ،مختص زائران غیرایرانی هست و امکاناتی فراهم شده است تا زائران به سهولت و در کمترین زمان از مرز  خارج شوند.

صالحی گفت " نقشه موکب ها و مسیر زائرین نیز از امروز در اختیار زائران قرار می گیرد.

 

کلیدواژه