قدردانی افغانستان از کمک‌های انسان دوستانه ایران
(last modified Wed, 06 Oct 2021 08:27:53 GMT )
میزان 14, 1400 12:57 Asia/Kabul
  • قدردانی افغانستان از کمک‌های انسان دوستانه ایران
    قدردانی افغانستان از کمک‌های انسان دوستانه ایران

مدیرکل بین‌المللی جمعیت حلال احمر افغانستان از کمک‌های امدادی و انسان دوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم افغانستان قدردانی کرد .

"غلام حبیب حسام"، مدیرکل بین‌ المللی جمعیت هلال احمر افغانستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری ایران پرس در فرودگاه کابل  گفت:  این کشور با مشکلات فراوانی رو به‌ رو بوده و ارسال کمک‌ های بشردوستانه مواد غذایی و اقلام دارویی به افغانستان ضروری است.  

مدیرکل بین‌المللی جمعیت هلال احمر افغانستان از جمعیت‌های هلال احمر کشورهای دوست و اسلامی خواست با توجه به وضعیت فعلی افغانستان، کمک‌های بشردوستانه بیشتری را برای مردم این کشور ارسال کنند.  

"غلام حبیب حسام" درباره اینکه چه تضمینی برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه به دست مردم نیازمند افغانستان وجود دارد، تصریح کرد ، جمعیت هلال احمر این کشور، نهادی مردمی و مستقل است و با امانتداری کمک‌های بشردوستانه ارسالی را به دست مردم نیازمند در ولایت‌های مختلف افغانستان می‌ رساند.    

محموله کمک‌ های امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران برای مردم افغانستان شامل بیش از 50 تُن مواد عذایی و مواد خوراکی عصر سه‌ شنبه وارد فرودگاه کابل و به جمعیت هلال احمر این کشور تحویل داده شد.

در این زمینه "حسن اسفندیار" مدیرکل عملیات و برنامه‌ های بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران عصر دیروز سه‌ شنبه در گفت وگو با خبرگزاری ایران پرس  در حاشیه تحویل این کمک‌ ها در فرودگاه کابل اعلام کرد، کمک‌ های بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران به مردم افغانستان ادامه خواهد داشت. 

در روزهای گذشته نیز جمهوری اسلامی ایران،  محموله های کمک های انساندوستانه برای مردم افغانستان ارسال کرده  است .

چهارمین محموله کمک‌های ایران وارد افغانستان شد

کلیدواژه