میزان 25, 1400 14:11 Asia/Kabul
  • تجمع طلاب حوزه علمیه قم در دفاع از مردم افغانستان
    تجمع طلاب حوزه علمیه قم در دفاع از مردم افغانستان

طلاب حوزه علمیه قم در دفاع از مردم افغانستان و محکومیت فجایع تروریستی در این کشور تجمع کردند.

به گزارش رادیو دری؛  طلاب حوزه علمیه قم در دفاع از مردم افغانستان و محکومیت فجایع تروریستی اخیر روز یکشنبه در مدرسه فیضیه تجمع و  بر ضرورت تامین امنیت تمام اقوام و مذاهب در این سرزمین تاکید کردند.

تجمع کنندگان در این مراسم شعارهایی مانند «داعش نامسلمان، دشمن دین و قرآن»،«ما همه بیداریم از داعشی بیزاریم» ،« مرگ بر آمریکا»،« مرگ بر اسرائیل»،« مرگ بر داعش آمریکایی »،« داعش جنایت می کند آمریکا حمایت می کند»،« مرگ بر داعشیان مزدور» و « سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»  سردادند.

تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در دفاع از مردم افغانستان با حضور آیات علی رضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه ایران، سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و جمعی از طلاب ایرانی و خارجی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

طلاب حوزه علمیه قم در این تجمع با در دست داشتن دست نوشته هایی ضمن محکومیت شدید اقدامات تروریستی در مساجد شیعیان افغانستان در قندهار و قندوز  دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع این کشور را خواستار شدند.

در پایان این تجمع یکی از طلاب افغانستانی، قطعنامه ای در محکومیت حوادث تروریستی اخیر در این کشور قرائت کرد که در آن جنایت های ددمنشانه و وحشتناک علیه شیعیان در قندوز و قندهار جنایت علیه بشریت دانسته شده است.

بزرگداشت شهدای نماز جمعه قندوز در مشهد

رهبر معظم انقلاب: مسوولان افغانستان عاملان خونخوار جنایت قندوز را مجازات کنند

آمار نهایی قربانیان حمله تروریستی قندهار ،47 شهید 90 زخمی

 

کلیدواژه