میزان 25, 1400 16:09 Asia/Kabul

یک مقام مسوول در فرماندهی نیروهای امنیتی در ولایت بلخ از ایجاد نیروی ویژه برای تامین امنیت در این ولایت خبرداد .

به گزارش خبرنگار رادیو دری، عبدالحی عابد آمر امنیت فرماندهی امنیتی ولایت بلخ گفته است برای هرچه بهتر تامین شدن امنیت در ولایت بلخ  به ویژه در شهر مزارشریف  نیروی ویژه ای با نام منصوری ایجاد و آغاز به کار خواهند کرد .

عابد در مصاحبه با آژانس اطلاعاتی باختر که متعلق به دولت افغانستان می باشد گفته است که این نیروهای ویژه منصوری پس از سپری نمودن دوره آموزش های ویژه ومجهز شدن به تجهیزات نظامی مدرن در ولایت بلخ مستقر شده وآماده خدمت به مردم هستند .

تشکیل نیروی امنیتی ویژه برای تأمین امنیت ولایت بلخ

 

آمر امنیت فرماندهی نیروهای امنیتی بلخ هشدار داده است که پس از این در این ولایت جایی برای سارقان مسلح ، اختطافچیان و افراد مسلح غیرمسوول نخواهد بود و در صورتی که چنین افراد وباندهای دست به فعالیت بزنند بدون درنگ سرکوب ونابود خواهند شد .

این مقام امنیتی در ولایت بلخ به باشندگان این ولایت اطمینان داده است که پس از این شاهد فعالیت های تخریبکارانه وهرگونه رفتاری که امنیت اجتماعی و روانی مردم را برهم بزند نخواهند بود .

تشکیل نیروی امنیتی ویژه برای تأمین امنیت ولایت بلخ

 

وی همچنان از شهروندان ولایت بلخ خواسته است که با نیروهای امنیتی شان همکاری نزدیک داشته باشند و درصورت برخورد با هرگونه رفتار مشکوک متخلفان از قانون مراجع امنیتی را  در جریان بگزارند .

جزئیات بیشتر این خبر در گزارش کاظم حیدری:

 

کلیدواژه