عقرب 01, 1400 11:34 Asia/Kabul

به مناسبت تجلیل از هفته وحدت اسلامی، گرامی‌داشت از میلادالنبی (ص) و اختتامیه برنامه‌های قرآنی، ورزشی و علمی شورای اخوت اسلامی ولایت هرات، محفلی با شکوهی با حضور مقامات دولتی، علمای دین، جوانان و فرهنیگان هرات در تالار مولانا جلال الدین محمد بلخی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، مولوی شیراحمد عمار مهاجر، معاون والی هرات، آیت‌الله علوی نژاد، مولوی آخوند زاده، رئیس شورای اخوت اسلامی ولایت هرات، استاد قمی، از علمای سرشناس، سیروس علاف، از فعالان سیاسی و شماری زیادی از چهره‌های برجسته ورزشی و علمی در این محفل  حضور داشتند.

 مولوی احمد آخوند زاده، رئیس شورای اخوت اسلامی ولایت هرات می‌گوید که این برنامه به مناسبت تجلیل از هفته وحدت و تقدیر از برندگان مسابقات قرآنی و ورزشی برگزار شده است.

این محفل در حالی برگزار شد که مسئولان در شورای اخوت اسلامی هرات می‌گویند که این نهاد به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت اسلامی و میلاد النبی (ص)، مسابقات بزرگ قرآنی تحت نام "اسوه اخوت" را در حوزه جنوب غرب کشور برگزار کرده بود که در محفل امروز برندگان این مسابقات مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین به مناسبت تجلیل از هفته وحدت اسلامی، مسابقات ورزشی در چهارده رشته ورزشی برگزار شده بود که برندگان این مسابقات هم  در تالار مولانا بلخی، مورد تقدیر قرار گرفتند.

مسئولان شورای اخوت هم می‌گویند در راستای رسیدن به اهداف اخوتی، امسال تلاش‌های بی‌نظیری صورت گرفته و مورد استقبال مردم هم قرار گرفته است.

جزئیات بیشتر این خبر در گزارش محمدی از هرات:

کلیدواژه