ثور 21, 1401 13:35 Asia/Kabul

مسئولان اداره هلال احمر در ولایت هرات می گویند: این نهاد به نسبت دیگر موسسات در امر خدمات رسانی برای مردم آسیب دیده پیش‌رو بوده است.

به گزارش فیض احمد محمدی خبرنگار رادیو دری، مولوی فضل الرحمن فیاض رئیس هلال احمر هرات با بیان اینکه کارمندان این اداره به همراه نیروهای رضا کارش همیشه آماده خدمات رسانی به نیازمندان می باشند، اظهار داشت: در شرایط سخت و بحرانی هلال احمر توانسته است کمک های اضطراری و مورد نیاز را برای مردم در حال خطر در اسرع وقت برساند و به آنان کمک کند.

فیاض تصریح کرد: این اداره در زمان وقوع رویدادهای طبیعی از جمله جاری شدن سیل، طوفان و زلزله با پشتیبانی نیروهای فداکار و رضاکارش قبل از اینکه هر اداره دیگری دست به کار شود وارد عمل شده و تا حد امکان به افرادی که در خطر هستند کمک رسانی کرده است.

مسئولان محلی در ولایت هرات می گویند: اداره هلال احمر همچنین در مواقع اضطراری بخش های خدماتی از جمله کمک به کودکانی که دچار بیماری سوراخ قلب هستند نیز در این اداره فعال است و تا کنون توانسته ده ها کودک بیمار را برای درمان به خارج کشور اعزام کند.

 جمعیت هلال احمر افغانی کوشش دارد تا برای آن عده افرادی که از ولایات ناامن به دیگر ولایات پناهنده شده اند، کمک های انسان دوستانه خود را ادامه دهد.

هلال احمرافغانی یک اداره مستقل می باشد و به هیچ گروهی تعلق ندارد و فقط در راستای کمک های بشردوستانه فعالیت می کند.

 

کلیدواژه