جوزا 16, 1401 17:44 Asia/Kabul

باشندگان ولسوالی چهاردره ولایت قندوز خواستار رسیدگی مسوولین این ولایت به مشکلاتشان شدند.

به گزارش عبدالسمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، باشندگان ولسوالی چهاردره ولایت قندوز می‌گویند:« طی دو دهه اخیر، بیشترین خسارات ناشی از جنگ های داخلی را ساکنان این ولسوالی دیده اند و از همین رو، به دلیل تخریب راه های مواصلاتی، مراکز صحی، مکاتب، نبود برق وسایر خدمات عمومی دیگر،‌ اکنون با مشکلات زیادی روبرو اند ونظام کنونی باید برای رفع این مشکلات، اقدام کنند.

اما مسوولین محلی از اولویت بندی مشکلات و رسیدگی به آن خبر می‌دهند و می‌گویند: «تلاش دارند تا چالش های مردم را اولویت بندی کرده و برای رفع این مشکلات گام بردارند».

در همین حال قاری گل نبی انس ولسوال چهاردره می‌گوید: «تلاش دارد تا از هر راه ممکن به مشکلات و چالشهای ساکنین این ولسوالی رسیدگی به موقع کند».

مصطفی نوری آمر استخبارات ولسوالی قندوز به موسسات خارجی و دفتر های امداد رسان اطمینان می‌دهد در صورتی که آنان بخواهند در این ولسوالی پروژه های انکشافی و عام المنفعه را تطبیق نمایند آنان را همکاری کرده و امنیت شأن را نیز تامین می نماید.

این خواست بزرگان و متنفذین ولسوالی چهاردره ولایت قندوز در حالی صورت می گیرد که هم اکنون روند بازسازی ونوسازی در بخش های از ولایت کندز آغاز شده است اما بنابر دلایل نامعلوم هنوز به این ولسوالی توجه خاص صورت نگرفته است.

کودکانگی فراموش شده کودکان کار در قندوز

کلیدواژه