جوزا 29, 1401 18:33 Asia/Kabul

مسئولان در اداره اصلاحات اداری ولایت هرات می گویند که تمامی خانم های ادارات دولتی در حال حاضر بدون حضور و یا با حضور در ادارات معاش شان را می گیرند و منفک نشده اند.

به گزارش فیض احمد محمدی خبرنگار رادیو دری ،محمد صفا، کارشناس خدمات ملکی و تسهیل تعیینات در اداره اصلاحات اداری هرات می گوید :«از زمان روی کار آمدن حکومت "امارت اسلامی" هیچ خانمی در ادارات دولتی منفک نشده و معاش خود را با حاضری در ادارات به موقع می گیرند».

 صفا می گوید که برخی از خانم ها در حال حاضر با حضور در ادارات در مکان های جدا از مردان کار می کنند و خانم های دیگر هم با امضای حاضری معاش ماهانه خود را دریافت می کنند.

وی می افزاید که در ادارات دولتی  در حال حاضر جذب بگونه رقابتی صورت می گیرد و در شرایط جذب افراد تفاوتی به وجود نیامده است.

کارشناس تخنیکی اصلاحات اداری اضافه می کند که در بست های که به معارف اعلام شده بود حضور خانم ها بیشتر از متقاضیان مرد بوده است و در این بست ها بالای 50 فیصد حضور داشتند.

آقا محمد صفا خاطرنشان می کند که اصلاحات اداری تسهیل کننده کار است و سیستم امتحان ها به شکل درست و رقابت آزاد جریان پیدا خواهد کرد.

 

کلیدواژه