سرطان 06, 1401 18:25 Asia/Kabul

مسوولان امنیتی در شمال شرق افغانستان در سفر به ولسوالی های "ورسج و فرخار" می‌گویند آنچه در صفحات اجتماعی بازتاب میابد دور از حقیقت است و هیچ مشکل امنیتی در این ساحات وجود ندارد.

 به گزارش عبدالسمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، باشندگان ولسوالی های "ورسج و فرخار" می‌گویند نسبت به گذشته جرم های جنایی وسرقت های مسلحانه در این ولسوالی ها کم شده است و مردم بدون تشویش سرگرم زندگی عادی شان هستند.
پس از نشر گزارش ها مبنی بر آزار و اذیت و بازداشت های بی مورد مردم در صفحات اجتماعی در ولسوالی های ورسج وفرخار تخار یک هیات از قول اردو 217 عمری قندوز به این ولسوالی ها رفته اند و می‌گویند:«آنچه در صفحات اجتماعی در دو ولسوالی تخار نشر می شود دور از حقیقت بوده و کار مخالفان "امارت اسلامی" می‌باشد».
مفتی همایون افغان سخنگوی قول اردو 217 عمری می‌گوید باشندگان ولسوالی فرخار و ورسج از بهبود امنیت در این ولسوالی هاراضی  هستند.

ولسوالی های "ورسج و فرخار" در جنوب ولایت تخار از مناطق سیاحتی ودارای هوای معتدل است که افزون بر باشندگان تخار مردم ولایت های دیگر نیز به دیدن این مناطق می‌آیند اما نشر گزارش های اخیر مبنی بر نا آرامی این ولسوالی ها روند بازدید مردم را نسبت به گذشته کم کرده است.

تشکیل کمیسیون امور امنیتی برای تصفیه صفوف طالبان در ولایت تخار

 

کلیدواژه