میزان 15, 1401 13:21 Asia/Kabul

مسئولان شهرداری جلال آباد از راه اندازی پروژه های عمرانی به ارزش نزدیک به 300 میلیون افغانی در نواحی مختلف این شهر خبر می دهند.

به گزارش آصف شینواری خبرنگار رادیو دری،  مسئولان می گویند: با تکمیل شدن این پروژه ها تسهیلات در عرضه خدمات به شهروندان بوجود خواهد آمد.

انجنیر دوست محمد رئیس سکتوری وتخنیکی شهرداری جلال آباد در هنگام افتتاح یک جاده که تازه به هزینه شهرداری در ناحیه هفتم شهر ساخته شده گفت : در نواحی مختلف شهر جلال آباد به ارزش مبلغ دو صد و نود میلیون افغانی پروژه های عمرانی را آغاز کرده که  در آینده نزدیک کار این پروژه ها  به پایان می رسد .

در این حال  شهروندان جلال آباد از راه اندازی این پروژه ها رضایت نشان داده اما خواستار شفافیت در پروژه ها و همچنان مراقبت جدی از جانب شهرداری  شدند.

 رئیس سکتوری وتخنیکی شهرداری جلال آباد می گوید تیم تخنیکی شهرداری تمامی پروژه های که از سوی شهرداری در داخل شهر راه اندازی می شود را به گونه جدی تحت نظارت قرار می دهد و در صورت تخطی از قرارداد با آنان برخورد قانونی صورت می گیرد.  بر اساس معلومات از چند سال به اینطرف مبلغ بیشتر از سه صدوپنجاه میلیون افغانی از منابع مختلف  به ذمه شهرداری  جلال اباد باقی مانده که این سبب کندی عرضه خدمات به شهروندان جلال آباد شده است.

گلایه شهروندان هراتی از کند شدن روند اجرای طرح های عمرانی

کلیدواژه