میزان 23, 1401 15:19 Asia/Kabul

به منظور عرضه خدمات بهتر صحی برای ده ها واکسیناتور و ناظرین صحی در ولایت تخار 47 موتر سایکل توزیع شد.

به گزارش عبدالسمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، مسوولان ریاست صحت عامه تخار دربرنامه توزیع موتر سایکل تاکید می‌کنند در گذشته ناظرین صحی جامعه و واکسیناتوران به دلیل نبود وسایل ترانسپورتی با چالش ها جدی روبرو بودند اما اکنون با توزیع این وسایط، نظارت بر عرضه خدمات صحی و تطبیق برنامه های واکسیناسیون به گونه بهتر انجام خواهد شد.
شبکه انکشافی باختر در همکاری مالی موسسه یونسیف برای 47 تن از ناظرین صحی جامعه و واکسیناتوران در سطح ولایت تخار موتر سایکل جدید توزیع کرد.
رئیس صحت عامه تخار هم از تجهیز وحمایت تمام مراکز صحی در سطح این ولایت سخن می گوید  و از مستفید شوندگان می خواهد تا در راستای مراقبت و استفاده این موتر سایکل های جدید صادقانه توجه نمایند.
 عبدالقهار احمدی رئیس صحت عامه تخار می‌گوید به تعداد ۴۷ وسائط ترانسپورتی برای واکسیناتوران و کارکنان ساحوی توزیع شده است که در شرایط کنونی بسیار مفید می‌باشد.
در عین حال شماری از واکسیناتوران وناظرین صحی جامعه می‌گویند در گذشته ها به دلیل نبود وسایل ترانسپورتی در بخش عرضه خدمات صحی با مشکلات جدی روبرو بودند اما با بدست آوردن این وسایط فعالیت های شان مثمرتر خواهد شد.

قدردانی مسئولان ولایت تخار از تدابیر و اقدامات ریاست صحت عامه این ولایت

کلیدواژه