عقرب 06, 1401 16:40 Asia/Kabul
  • لشکر فاطمیون: دشمن از شکست مقابل ملت ایران، عصبانی است
    لشکر فاطمیون: دشمن از شکست مقابل ملت ایران، عصبانی است

فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون در پیامی با محکومیت حادثه تروریستی شیراز، خطاب به ملت ایران تاکید کردند: دشمن از شکستش در برابر شما ملت بزرگ، عصبانی‌ است و برای ضربه زدن به امنیت، ثبات و آرامش‌تان آرام نمی‌نشیند.

به گزارش رادیو دری، فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون در این پیام تصریح کردند: از زمان ریشه زدن نهال فاطمیون در جبهه مقاومت جهانی و‌ حضور در مناطق جنگ‌زده و آشوب‌زده، هر آنچه دیده‌ایم تقلای ملت‌های مظلوم برای کسب یک لحظه امنیت و آرامش بود و این ملت بزرگ ایران بوده است که با حمایت‌ خود، امنیت را در سخت‌ترین شرایط برای ملت‌های مظلوم منطقه به ارمغان آورده و دست تروریست‌ها و اربابا‌نشان را از زن، زندگی و مام میهن‌ این ملت‌ها کوتاه کرده است.

در این پیام با تسلیت این مصیبت بزرگ به ملت ایران، رهبر فرزانه انقلاب و خانواده شهدای این حادثه تروریستی آمده است: دشمن با برنامه‌ریزی دقیق میدانی و رسانه‌‌ای و با به کارگیری مزدوران اجاره‌ای چندملیتی‌اش، اکنون کار را به جایی رسانده است که شقی‌ترین افراد این جرأت را به خود بدهند که در قلب ایران عزیز اسلامی، دست به تحرک تروریستی زده و ضمن هتک حرمت به حرم شریف شاهچراغ، خون زن، مرد و کودک بی‌گناه ایرانی را بر زمین بریزند.
 

لشکر فاطمیون در ادامه پیام خود خطاب به ملت ایران تاکید کرده است: اکنون فصل شادی خشمناک گرگان درنده است تا با شقا‌وت‌تر و وحشیانه‌تر از گذشته چنگ بر چهره پاک جمهوری اسلامی ایران بیاندازند، اما بدانید ریشه این ناامنی‌ها و تحرکات کور و ریشه پرورش تروریسم داعشی در خارج از مرزهای سرزمین شماست.

در ادامه این پیام تصریح شده است: تروریسم وحشی داعشی‌ و اربابان او، تصمیم‌شان ریختن خون بی‌گناهان در جای‌جای زمین از افغانستان عزیز تا ایران بزرگ و قوی و ده‌ها منطقه دیگر است تا جلوی پیشرفت اسلام و‌ مسلمانان را بگیرند و  بر هر مسلمانی واجب است تا هوشیارانه علیه این دژخیمان زمان قد علم کند.

فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون در پایان پیام خود اظهار کرده اند: راه به سمت قله استقرار نظام نوین اسلامی جهانی به رهبری بقیه‌الله الاعظم(عج) سخت و ناهموار، اما پیمودنی‌ست و این دردهای پس از هر جراحت قطعا تسکین‌یافتنی‌ خواهد بود.

لحظات وقوع جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ؛ این ویدیو دلخراش است

شورای علمای شیعه افغانستان: تروریسم در اسلام مطرود است

کلیدواژه